Gdzie znajdują się perony? Jak dostać się na parking podziemny? To tylko niektóre z pytań, na które odpowie podróżnym obsługa Nowego Biura Dworca.

Wczoraj (25.02.2013) na dworcu Wrocław Główny, otwarto drugie po Warszawie Centralnej tego rodzaju biuro na dworcu kolejowym w Polsce. Nowe Biuro Dworca zostało stworzone z myślą o podróżnych i ich komforcie oraz wygodzie. U pracowników biura będzie można dowiedzieć się co i gdzie na dworcu się znajduje oraz podzielić się swoim uwagami, bądź pomysłami na temat funkcjonowania obiektu. Podróżni odwiedzający biuro otrzymają również folder z planem i krótką historią dworca.

Nowe Biuro Dworca znajduje się w holu kasowym dworca Wrocław Główny pomiędzy kasami biletowymi a poczekalnią dla podróżnych. Jest czynne od poniedziałku do piątku, od 7 do 21. Z jego obsługą można skontaktować się e-mailowo: wroclaw.glowny@pkp.pl lub telefonicznie, pod numerem telefonu: 
(71) 717 21 07.

 Nowe Biuro Dworca to element szerszego projektu, który ma na celu zmianę zarządzania obiektami dworcowymi, tak żeby były one przyjazne klientom i odpowiadały ich potrzebom.  

W czym możemy pomóc na Głównym?
W czym możemy pomóc na Głównym?
W czym możemy pomóc na Głównym?
 







   


Przyjaciele Dworca