nowoczesny olej silnikowy do diesla

Zadbaj o nowoczesny olej silnikowy do diesla

Spec Diesel FAP/DFP 5W/30 to nowoczesny olej silnikowy do diesla, który został wyprodukowany na bazie olejów syntetycznych zgodnie z technologią Low SAPS. Dzięki czemu charakteryzuje się niską zawartością siarki, popiołu siarczanowego oraz fosforu, przez co w szczególności jest zalecany do stosowania w przypadku samochodów z silnikiem Diesla, które zasilane są paliwem o niskiej zawartości siarki.

Olej silnikowy do diesla z filtrem cząstek stałych 5w30 został wyprodukowany na podstawie specjalnie opracowanej formuły, dzięki czemu zwiększa nie tylko żywotność silnika, ale także spełnia szereg norm w zakresie emisji spalin. Mowa w tym momencie zarówno o normie Euro I, II, II, jak i IV oraz V. Ten wysokiej klasy produkt doskonale sprawdzi się w przypadku siników wyposażonych w układy recyklingu spalin tj. AGR i EGR, z lub bez filtrów cząstek stałych (DPF). Z powodzeniem omawiany olej do diesla można także wykorzystywać w przypadku silników posiadających selektywny katalizator redukujący tlenki azotu w spalinach tj. tzw. NOx.

Spec Diesel FAP/DFP 5W/30 – ogólna charakterystyka

Prezentowany olej silnikowy do diesla to sprawdzony i niezawodny produkt oparty na najwyższej jakości bazach syntetycznych oraz specjalnie dobranych, innowacyjnych i nisko popiołowych pakietach dodatków uszlachetniających. Dzięki wspomnianej bazie, a także wykorzystaniu technologii Low SAPS, olej jest w stanie zapewnić skuteczną ochronę silnika i to w całym zakresie temperatury pracy. Dodatkowo pozwala na zachowanie silnika w doskonałej czystości, co z kolei przekłada się na maksymalne wydłużenie przebiegów, po których należy wymienić olej.

Jak już zostało wspomniane wyżej produkt, spełnia wszystkie normy emisji spalin z zakresu od Euro 1 do Euro 6, dzięki czemu można go stosować zarówno w przypadku samochodów osobowych, jak i lekkich pojazdów dostawczych.

Zasady przechowywania oleju Spec Diesel FAP/DFP 5W/30

Opisywany olej silnikowy do diesla, który zapewnia doskonałą ochronę w przypadku filtrów cząstek stałych w silnikach oraz katalizatorów, w celu zachowania jego wysokich parametrów/właściwości fizyko-chemicznych, powinien być przechowywany w odpowiednich warunkach tj.:

-Po pierwsze należy zadbać o jego szczelne zamknięcie, które zapewni niezawodną ochronę przed ewentualnym przedostaniem się do wnętrza opakowania wilgoci, powietrza oraz zanieczyszczeń mechanicznych.

-Po drugie warto, jest pamiętać, że tego typu produkty winny być przechowywane w pomieszczeniach zadaszonych. W ten sposób unikniemy ich narażenia na zmienne warunki środowiskowe oraz opady atmosferyczne, które mogą przyczyniać się do przedostawania wody do wnętrza opakowania. Dodatkowe pozwoli to zapobiec zniszczeniu oznakowania znajdującego się na produkcie.

-Po trzecie opakowania z olejem do diesla Spec Diesel FAP/DFP 5W/30 nie mogą być magazynowane/przechowywane w pomieszczeniach, w których temperatura jest wyższa niż 60 stopni Celsjusza, jak również w tych miejscach, w których mogą być narażone na działanie zarówno promieni słonecznych, jak i bardzo niskich temperatur.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *